Area tag dla reklam?

We wpisie „Wada wtyczki WordPress Related Posts” można znaleźć pomysł, jak za pomocą tagu area naprawić często spotykany błąd, czyli pierwszeństwo linków graficznych przed tekstowymi.

Innym pomysłem na wykorzystanie tego tagu jest zastosowanie go dla reklam graficznych. Według tzw. wskazówek, lub jak kto woli: wytycznych, Google, wystarczy, jeśli linki w reklamach będą mieć atrybut nofollow, jednak obecnie, gdy nawet „naturalne linki” są oznaczane tym atrybutem w obawie przed uznaniem witryny za „farmę linków”, warto zastanowić się nad całkowitym unikaniem niepotrzebnych hiperłączy.

Area tag nadaje się tu znakomicie, o ile spełni swoją funkcję. Na niniejszym blogu w miarę możliwości linki wychodzące reklam zamieniane będą właśnie na tag area…

Na przykład baner reklamowy:

Kurs tworzenie stron z WordPress

został zamieniony na:

Kurs Tworzenie stron z WordPress

Kurs Tworzenie stron z WordPress

a banner:

Kurs WordPress - tworzenie motywów

na:

Kurs WordPress Tworzenie motywów

Kurs WordPress Tworzenie motywów

Cytując litewskiego wieszcza, Adama Mickiewicza:

Jeśli nie widać różnicy, to po co przepłacać?

;)

VN:F [1.9.22_1171]
Twoja ocena wpisu:
Rating: 5.0/5 (7 votes cast)
Area tag dla reklam?, 5.0 / 5 , ocen: 7
            
   
wordpress webmastering

Kategoria wpisu: Webmastering, WordPress

Tagi wpisu: ,






Szalony Kapelusznik

Szalony Kapelusznik

Autorem wpisu "Area tag dla reklam?" jest SEOgeek z forum PiO - Szalony Kapelusznik ;)



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Wpisz odpowiedź *